Informatie over deelname aan de kunstbeurs
U kunt zich aanmelden via de button op deze pagina. Na aanmelding volgt in februari 2026 een ballotage waarbij uw werk op uw website bekeken wordt. In maart/april 2026 hoort u of u kunt deelnemen aan de beurs. Er is plaats voor 60 tot 80 deelnemers.
Wij vragen € 15,- inschrijfgeld voor administratie en ballotage. Mocht men niet door de ballotage komen, dan wordt dit bedrag niet terugbetaald. Bij toelating is de prijs voor een standaard stand € 185,00 voor de gehele beurstijd (prijswijzingen voorbehouden), minus het bedrag voor inschrijving. Voor deelname blijft dan nog een te betalen bedrag van € 170,00 over. Daarbij komen wel nog de kosten voor de eventuele huur van tafel, klapstoel, biertafel en/of contactdoos. Bij toelating verbindt u zich tot deelname voor het hele weekend, alleen de zaterdag of alleen de zondag deelnemen is niet mogelijk.
Voor uw presentatie is een stand oppervlak van 3 m2 beschikbaar. De achterwand is 3 meter breed en 2.5 m hoog. De twee zijwanden zijn elk 1 meter breed. De tafel en/of kunstwerken mogen maximaal 1 meter voor die zijwand uitsteken, niet meer. Zo kom je aan 6 m2 totaal vloeroppervlak. Het is mogelijk meerdere stands te huren. Ook groepen kunnen zich presenteren.
KCZ Kunstconnectie Zutphen verzorgt de financiële administratie van de Kunstbeurs:
betaling alleen via bankrekeningnummer NL62 ABNA 0574 5883 53
ten name van Kunstconnectie Zutphen
onder vermelding van de naam van de kunstenaar en KBZ26.
Als de beurs onverhoopt geen doorgang kan vinden, worden de kosten voor de huur van de stand na aftrek van gemaakte voorbereidingskosten teruggestort. Mocht u zelf moeten afzeggen dan geldt het volgende: tot één maand voor de start van de beurs krijgt u de helft van de kosten terug, daarna niets meer.
Voor organisatorische zaken en vragen kunt u terecht bij de werkgroep, email: info@kunstbeurszutphen.nl
Aanmelding
De aanmelding voor Kunstbeurs Zutphen op 17 en 18 oktober 2026 is geopend: